FAQs

Levering

Hvor lang tid går der, før jeg modtager min ordre?

Vi leverer normalt på 1-2 hverdage.

Ordrer der er modtaget inden klokken 15.00 på hverdage sendes samme dag. Ordrer der er modtaget i weekenden og på helligdage sendes altid førstkommende hverdag. Skulle der mod forventning opstå længere leveringstid, hører du selvfølgelig fra os.

Når din ordre er afsendt fra vores butik, modtager du en SMS eller E-mail med et trackingnummer på din pakke. Du kan nu følge din pakke.

Levering i EU

Skal du have leveret din pakke til et land i EU, skal du påregne 2-10 dages leveringstid.

Order to a country in the EU, you should expect 2-10 days delivery time.

Hvad koster levering?

Vi leverer alle ordre gratis!

Du kan få sendt din ordre helt gratis til nærmeste pakkeshop. Det gælder alle ordre uanset beløb. Du kan vælge frit mellem GLS og Postnord´s pakkeshopper i hele DK.

Bestiller du for minimum 500kr så leverer vi også helt gratis hjem til din dør. Her vælger du blot Postnord hjemmelevering.

Du kan se alle vores leverings muligheder her.

Prices for delivery in the EU see here

Kan jeg selv hente min ordre i GATE 36´s butik?

Clik & Collect

Ja du er selvfølgelig meget velkommen til selv at afhente din ordre i vores butik på Adelgade 36 i Hobro.

Ved kassen vælger du "Afhentning i Butik (Adelgade 36, Hobro)". Når vi har behandlet din ordre, modtager du en SMS med besked om at din ordre er klar til afhentning. Husk at tjekke vores åbningstider så du ikke går forgæves.

Hvad gør jeg, hvis jeg er kommet til at oplyse en forkert adresse?

Er du ved en fejl kommet til at angive forkerte oplysninger i checkout processen, så henvend dig hurtigst muligt til kundeservice. Så vil vi gøre hvad vi kan for at rette fejlen inden din ordre afsendes.

Kontakt kundeservice på:
[email protected]
Telefon: 71 99 33 04
Eller via Facebook Messenger

Betaling

Kan jeg betale med betalingskort på GATE36.DK?

Nem og sikker betaling med kort.

Ja du kan betale med Dankort, Visa, VisaElektron samt Mastercard og Eurocard.

Alle betalinger gennemføres via QuickPay, som er markedsledende betalings gateway for online betalinger.

Kan jeg betale med MobilePay på GATE36.DK?

Nem, hurtig og sikker mobilbetaling.

Ja du kan også benytte MobilePay når du skal betale for din ordre. Mobilepay er en nem og hurtig måde at betale på. Med et "swipe" har du betalt uden at skulle indtaste dine kortoplysninger. Du vælger MobilePay betalingen når du går videre til betalingsvinduet.

Kan jeg købe varer med del betaling hos GATE36?

Få din regning opdelt i små bidder!

Vi har samarbejde med VIABILL, hvilket giver dig mulighed for at dele din betaling op. Du vælger nemt VIABILL i betalingsvinduet.

Læs mere om brugen af VIABILL her.

Er det sikkert at betale på GATE36.DK?

Sikker onlinebetaling via Nets & QuickPay.

Alle betalinger der fortages på GATE36.DK bliver behandlet af QuickPay i deres sikre betalings gateway. Transaktionen fortages med krypteret data mellem QuickPay og NETS. På intet tidspunkt sendes der betalings data via GATE36.DK

Vi anvender 3D Secure på ALLE betalinger fortaget med kort. 3D-Secure er et ekstra lag af sikkerhed, som kræver at brugeren af kortet skal indtaste en sikkerhedskode ved betalingen. Sikkerhedskoden sendes til det mobilnummer, kortholder har tilmeldt. Vi modtager IKKE betalinger med kort der ikke er 3D-secure.

Vi forbeholder os retten til at afvise ordre, hvor der kan være tale om svindel eller mistanke herom.

Har du brug for hjælp til din betaling. Kontakt Kundeservice.

Retur

Hvad koster det at sende en vare retur?

Send retur for kun 19kr.

Vi yder 60 dages fuld returret gældende fra den dag, du modtager dine varer. Inden for dette tidsrum skal du sende den eller de varer som du ønsker at returnerer tilbage til os.

Dette kan ske ved at udfylde vores standard returformular og sende pakken retur. Du kan også købe en returlabel gennem vores returportal, det koster kun 19kr.

Du er selv ansvarlig for varen indtil den er kommet retur til os. Dette betyder også, at alle omkostninger der måtte være omkring pakken (fragt, pakken forsvinder undervejs eller beskadiget under fragten) er på din regning.

Gå til vores "RETURPORTAL"

Kan jeg ombytte en vare?

Nem ombytning

Ja du kan sagtens ombytte en vare. Der er to måder du kan ombytte på.

Den hurtige:
Send din nuværende vare retur og få tilbagebetalt pengene. Bestil den nye vare på GATE36.DK. Du modtager den nye vare på 1-2 hverdage.

Den knap så hurtige:
Send den vare du ønsker byttet retur, og skriv på retursedlen hvilken vare/størrelse du ønsker. Når vi har modtaget din retur, ombytter vi og sender ordren afsted igen og du vil modtage den inden for 1-2 hverdage.

Hvor lang tid har jeg til at bytte eller retunere?

Ja du har hele 60 dages retur og ombytningsret!

Du har altid 60 dages fuld retur eller ombytningsret når du handler på GATE36.DK. Returretten gælder på alle varer og løber fra den dag du har modtaget varen. Det betyder, at du frit og uden at oplyse grund kan bytte varen eller få dine penge retur.

Vær opmærksom på at vi kun udbetaler pengene til det kreditkort, som blev anvendt ved købet. Dog kan vi udbetale kontant eller på andet kort hvis du henvender dig i butikken (GATE 36, Adelgade 36, 9500 Hobro).

Har du spørgsmål så kontakt kundeservice.

Andet

Min størrelse er ikke på lager, kan i skaffe den?

Vi vil da gerne prøve!

Mangler du en størrelse? Du kender det sikkert godt. Du har lige fundet trøjen du bare må eje, men nu er der kun størrelse Small tilbage.... Bare rolig. Vi hjælper dig gerne med at finde en, og vi vil gøre alt hvad vi kan!

Bare send en besked til [email protected] eller ring til os på 71 99 33 04 så er vi klar til at hjælpe dig.

Har i prismatch?

Vi kører som sådan ikke med prismatch, men du skal være velkommen til at forhøre dig om vi kan matche prisen på en vare.

Hvis varen opfylder disse betingelser:

  • Varen sælges på en Dansk webshop
  • Varen ikke er en udsalgsvare men en kampagnevare
  • Varen skal være på lager hos den pågældende butik

Du kan sende din forespørgsel til [email protected] husk link til den vare du ønsker at få prismatch på.

Vi forbeholder os retten til at afvise din forespørgsel om prisnedslag.

Hvad gør jeg, hvis jeg har opdaget en fejl på min vare?

Har du modtaget en vare med en fejl, eller er der opstået en fejl efter korrekt brug af varen?

Send en mail til kundeservice og skriv "reklamation" i emnefeltet. Beskriv fejlen og vedhæft evt. et billede.

Kundeservice vil behandle din reklamation indenfor 1-3 hverdage. Hvis reklamationen bliver godkendt ombyttes varen eller varens pris udbetales til din konto.

Kræver vi varen sendt retur, vil du modtage en returlabel pr. mail. og du bedes sende din reklamation retur. Når vi har færdigbehandlet din reklamation, fremsendes den nye vare, eller der udbetales til din konto indenfor 1-3 hverdage.

Husk har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på 71 99 33 04