Det med småt

Fragt og levering

Vi bestræber os på levering indenfor 1-2 hverdage. Såfremt der vil forekomme ekstraordinær lang leveringstid på enkelte produkter, vil det fremgå af produktbeskrivelsen.

Først på det tidspunkt hvor de bestilte varer er kommet i din besiddelse, overgår risikoen for at de bestilte varer går til grunde eller beskadiges på grund af hæderlige forhold til dig.

Levering i Danmark:

Priser for fragt:

GLS

Vi tilbyder fortiden gratis fragt på alle ordre sendt med GLS. Til GLS-PAKKESHOP.

Find nærmeste GLS-Pakkeshop her: https://gls-group.eu/DK/da/depoter-gls-pakke-shops

Med omdeling til privat:      29kr

Med omdeling til erhverv:   19kr

POST DANMARK

Afhent selv i pakkeshop/box: 29kr

Med omdeling til privat:   69kr

Pakker der sendes med Post Danmark afhent selv, skal afhentes i nærmeste post butik.

Find nærmeste Post Danmark Butik her: http://www.postdanmark.dk/da/Sider/Quick%20Finder/LocationFinder.aspx

BRING

Afhent selv i pakkeshop/box: 19kr

Med omdeling til erhverv:   29kr

Aftenlevering privat (17-22): 119kr

LEVERING I SVERIGE

Alle pakker sendes med GLS eller BRING til nærmeste pakkeshop!

GLS 110kr

BRING 69kr

 

Alle pakker sendes med forsikret pakkepost gennem BRING eller GLS. Leveringstiden er normalt 1-3 hverdage.

 

AFHENTNING

Du er også velkommen til at afhente dine varer i vores fysiske butik – vælg blot ”Afhentning” som leveringsform, når du bestiller varen – så ligger varerne klar til dig i butikken, når du kommer for at hente dem.

 

Returret ved varekøb

Vi yder 60 dages fuld returret gældende fra den dag, du modtager dine varer. Inden for dette tidsrum skal du sende de varer du ønsker at returnere tilbage til os. Dette kan b.la. ske ved at udfylde vores standard returformular, som du nemt finder under “RETUR” og selv sender pakken.

Du kan  også købe en billig returlabel på vores returportal, så bliver pakken sendt som forsikret pakke tilbage til os.(Gælder kun DK)

Du bliver nemt og hurtigt guidet igennem vores returprocedure, og kan printe en returlabel. Labelen sættes på pakken, som afleveres ved nærmeste GLS-pakkeshop.

Prisen er kun 19kr.

Du finder vores returportal her!

Hvis du fortryder dit køb, er du selv ansvarlig for varen indtil den er kommet retur til os. Dette betyder også, at alle omkostninger der måtte være omkring pakken (fragt, pakken forsvinder undervejs eller beskadiget under fragten) er på din regning.

Hvis varen er blevet brugt kan den alligevel returneres under fortrydelsesfristen. Du skal betale for en evt. værdiforringelse. Værdiforringelsen af den brugte vare fastsættes efter, vi har vurderet, hvad vi kan få for varen i et videre salg.

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købs beløbet til din konto incl. kortgebyr, fragt- og leveringsomkostninger.

Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort, som varerne er betalt med. Dette for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort. Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for, at varen er afsendt.

 

Reklamationer

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 2 års reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået indenfor 2 år efter købet. Konkret betyder det, at du som kunde hos GATE 36 kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slidtage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

GATE 36 er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til dig som køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen skyldes købers handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for vores kontrol, f.eks. krig, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, arbejdskonflikter af enhver art herunder strejke og lockout eller lignende.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice på telefon 98 52 11 70 eller mail til kundeservice@gate36.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, telefon 41 71 50 00, eller læs mere om dine klagemuligheder på: http://www.kfst.dk, eller på http://ec.europa.eu .

Betaling

Alle priser er dagspriser og er kun gældende på bestillingsdagen. Alle priser er inkl. moms.

De kortoplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til QUICKPAYS betalingsgateway i krypteret form (SSL) og det er kun dig og din bank der kender til dine data. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysninger om dig. Ved køb med kreditkort trækkes beløbet først fra din konto, når varen afsendes fra GATE 36.

 

Forbehold for ændringer

GATE 36 forbeholder sig ret til at ændre og opdatere ovenstående handelsbetingelser. Det er derfor vigtigt at du løbende holder dig orienteret om der er sket ændringer. Dog henviser vi altid til betingelserne i den danske købelov.

 

Hvordan behandles dine personoplysninger?

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse. Vi beskytter din integritet, og vi handler i overensstemmelse med persondataloven. Vi behandler alle de personoplysninger du oplyser til os fortroligt.

Oplysninger afgivet til GATE 36 videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Leave your comment